کپی نت دانشجو

کپی نت دانشجو

مرند خ تختی ، روبروی تعاونی روستایی مرند - کپی نت دانشجو (چاپ گلبرگ )تلفن 42264420-041 مقالات رشته حقوق,عمران,معماری ،تربیت بدنی, معارف اسلامی,کارآفرینی ،کار آموزی،ساخت و تولیدو...
کپی نت دانشجو

کپی نت دانشجو

مرند خ تختی ، روبروی تعاونی روستایی مرند - کپی نت دانشجو (چاپ گلبرگ )تلفن 42264420-041 مقالات رشته حقوق,عمران,معماری ،تربیت بدنی, معارف اسلامی,کارآفرینی ،کار آموزی،ساخت و تولیدو...

بررسی تاثیر سازمانهای بین المللی بر حقوق کشورها

کار تحقیقی بررسی تاثیر سازمانهای بین المللی بر حقوق کشورها

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان « بررسی تاثیر سازمانهای بین المللی بر حقوق کشورها » با رعایت کلیه اصول روش تحقیق رشته حقوق بصورت گفتار بندی شده و تفکیک شده دارای چکیده ، مقدمه ، فهرست خودکار ، نتیجه گیری و منابع و ماخد در 33 صفحه به فروش می رسد . 


مشاهده فهرست مطالب


 

ادامه مطلب ...

تحقیقی حقوقی - تاثیر بحرانهای بین المللی بر حقوق کشورها

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان «تاثیر بحرانهای بین المللی بر حقوق کشورها» دارای چکیده ، مقدمه ، فهرست مطالب خودکار ، نتجه گیری و منابع ماخذ در 23 صفحه  به فروش می رسد . 



 

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی 1 رشته حقوق - بررس قاعده عقلاء در فقه و حقوق

کار تحقیقی با عنوان « بررسی قاعده عقلاء در فقه و حقوق » مناسب جهت ارائه به کارتحقیقی1 در 40 صفحه با رعایت اصول روش تحقیق با گفتار بندی منظم و فهرست خودکار ، چکیده ، مقدمه ونتیجه گیری و پیشنهادت و  منابع و ماخد معتبر به فروش می رسد .


 

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی2 - بررسی فقهی و حقوقی مرگ مغزی و پیوند اعضا


کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان « بررسی فقهی و حقوقی مرگ مغزی و پیوند اعضاء » آماده عرضه می باشد این کارتحقیقی تایپ شده از کتب معتبر حقوق با رعایت کامل اصول روش تحقیق رشته حقوق دارای چکیده ، مقدمه ، فهرست مطالب خودکار ، فصل بندی و گفتار بندی منظم و نتیجه گیری و منابع معتبر دارای 88 صفحه می باشد  .



جهت خرید این محصول می توانید:

با واریز مبلغ 26500 تومان به شماره کارت 9298-3903-9918-6037 به نام جواد سقای حسینی و دریافت کد پیگیری و تماس با شماره همراه:09148914157 یا 04142264420  کد پیگیری را اعلام نمایید تا مقاله به ایمیل مورد نظر شما ارسال گردد .امکان خرید صفحه ای : قیمت واحد هر صفحه 300 تومان می باشد که میتوانید شماره صفحه های مورد نظرتان را از فهرست مطالب انتخاب نموده و اعلام کنید .


مشاهده فهرست مطالب


ادامه مطلب ...

کار تحقیقی 1و 2 رشته حقوق با عنوان بررسی احاله و ماهیت آن

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان :«بررسی احاله و ماهیت آن »

کار تحقیقی 1و 2 رشته حقوق با عنوان :«بررسی احاله و ماهیت آن » با رعایت اصول کلی روش تحقیق (چکیده ،مقدمه ، فصل بندی ، فهرست مطالب خودکار ، گفتاربندی شده ، نتیجه گیری ، منابع و ماخذ ) در 35 صفحه جهت فروش عرضه می شود .


جهت خرید :


مبلغ 10500تومان به کارت 8340-0674-9911-6037 بانک ملی به نام جواد سقای حسینی واریز نمایید و سپس با تماس با شماره 09148914157 با تلفن ثابت 2260283-0491 تماس حاصل فرمایید و کد پیگیری آن را ذکر کنید تا فایل به ایمیل شما ارسال گردد.


مشاهده فهرست مطالب

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی 2 حقوق -بررسی جایگـاه مجمع تشخیص مصلحت نظام،

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان « بررسی جایگاه تشخیص مصلت نظام »
بخشی از چکیده :‌مجمع تشخیص مصلت نظام از نهادهای حکومتی خاص در جمهوری اسلامی ایران استکه وظایف متنوعی را بر عده دارد و هر چند وجه تسمیه و دلیل پیدایش آن مشخصاض مرتبط با قوه مقننه می باشد ولی در عین حال دارای پاره ای وظایف و اختیارات غیر تقنینی است . به لحاظ ساختار ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران ، بررسی حقوق جایگاه و دامنه وظایف و اختیارات مجمع تشخصی مصلحت اهمیت بسیار زیادی دارد . بویژه آنکه مجمع مذکور عملاً طریقه ای برای قانونگذاری تلقی گردیده است . در این تحقیق ابتدائاً ضمن بیان سیر تاریخی تکوین مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران مطرح شده است پس از شرح وظایف و اختیارات و میزان استقلال مجمع مذکور بعنوان یکی از نهادهای حکومتی خاص نظام ج . ا. ا بویژه در امر قانونگذاری و نیز جایگاه آن در قانون اساسی ، از لحاظ...
خصوصیات :
چکیده :
دارد
مقدمه : دارد
فهرست مطالب : دارد
مبحث بندی : دارد
گفتار بندی : دارد
بخش بندی : دارد
فصل بندی دارد :‌5 فصل
نتیجه گیری :‌دارد
پی نوشت : دارد
منابع و ماخذ : دارد
تعداد صفحات :115 صفحه
قیمت : 34500تومان
 
ادامه مطلب ...

کار تحقیقی رشته حقوق - مسئولیت مدنی محجورین

کار تحقیقی مسولیت مدنی محجورین
بخشی از مقدمه:
موضوع مسئولیت محجورین  با توجه به حمایت قانون از ایشان از مباحث مهم حقوق مدنی و کیفری است. مسوولیت ایشان از دیدگاه جزایی به واسطه فقدان عنصر معنوی تحقق پذیر نمی باشد، اما از آنجا که ضمان یا همان مسوولیت مدنی قایم به وجود عنصر عمد نیست، قانون برای محجورین مسوولیت قایل شده است. در برخی نظام های حقوقی مانند کامن لا، مسوولیت محجورین و سرپرستان ایشان تابع مقررات عام مسوولیت مدنی است و قواعد خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در حقوق ایران گرچه مسوولیت محجورین صراحتا در قانون مدنی(ماده 1216) به رسمیت شناخته شده است اما با تصویب قانون مسوولیت مدنی پس از آن، با طرح موضوع مسئولیت سرپرست محجورین، تعارضاتی حادث شده که...

خصوصیات :‌
مقدمه : دارد
فهرست مطالب : دارد
فصل بندی : 5 فصل
گفتار بندی : دارد
اصول روش تحقیق :رعایت شده است
نتیجه گیری : دارد
منابع و ماخذ :‌9 منبع معتبر از کتب
پاورقی و پی نوشت: دارد
تعداد صفحات : 76 صفحه

مشاهده فهرست مطالب

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی حقوق -تحلیلی در اخذ بر شفعه و شرایط آن

این کار تحقیقی مناسب جهت ارائه به عنوان کارتحقیقی 1و 2 با عنوان «تحلیلی در اخذ بر شفعه و شرایط آن»در 76 صفحه تنظیم شده است که 100 در صد آن تایپ شده از کتابی با همین عنوان می باشد  که با رعایت کلیه اصول تحقیق  مانند چکیده ، مقدمه ، فصل بندی ، گفتار بندی منظم ، شماره صفحات حرفه ای ، فهرست مطالب خودکار در ورد و نتیجه گیری و منابع و ماخذ جهت فروش با قیمت مناسب عرضه می شود .



جهت خرید :


مبلغ 21000تومان به کارت 8340-0674-9911-6037 بانک ملی به نام جواد سقای حسینی واریز نمایید و سپس با تماس با شماره 09148914157 با تلفن ثابت 2260283-0491 تماس حاصل فرمایید و کد پیگیری آن را ذکر کنید تا فایل به ایمیل شما ارسال گردد .


مشاهده فهرست مطالب 

 

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی حقوق - تعهدات ناشی از قرارداد در حقوق اسلامی

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان «نعهدات ناشی از قراردادها در حقوق اسلامی»


بخشی از مقدمه:... فلذا در این تحقیق بر آن شده ایم که به حقوق اسلامی رجوع کرده و به این نتیجه خود را برسانیم که آیا می توان به اصول و حقوق اسلامی اتکا کرد و آیا حقوق اسلامی در مورد مسائل جزئی تر حقوق تعهدات ناشی از قرار داد و یا اینکه قرار داد از نظر اسلام چیست و خیلی سوالهای دیگر پاسخ زیبنده ای می توان یافت که بامطالعه منابع موجود در این تحقیق امیدواریم که بتوانیم جوابی برای خود و خواننده محترم بیابیم . حال با این مقدمه به سراغ تعریف قرارداد و تشریفات قانونی آن می پردازیم .


خصوصیات :

مقدمه : دارد
فهرست مطالب : دارد
فصل بندی : 3 فصل
پاورقی : دارد
پی نوشت : دارد
نتیجه گیری : دارد
منابع و ماخذ : دارد
تعداد صفحات: 60 صفحه
قیمت :18000 تومان

 

مشاهده فهرست مطالب

ادامه مطلب ...

کار تحقیقی بررسی عملکرد سازمان ملل متحد از منظر صلح و امنیت

کار تحقیقی 1و 2 رشته حقوق با عنوان عملکرد سازمان ملل متحد از منظر صلح و امنیت همراه با رعایت اصول روش تحقیق (چکیده - مقدمه - فهرست مطالب خودکار - فصل بندی - شمار گذاری حرفه ای - پاورقی - پی نوشت - منابع و ماخذ معتبر  ) همراه با بعضی از pdf های تایپ شده جهت رویت و در 58 صفحه آماده ارائه می باشد . 


جهت خرید این محصول :

« با پرداخت مبلغ 16000 تومان به شماره کارت 8340-0674-9911-6037 بانک ملی به نام جواد سقای حسینی و سپس تماس با بنده(همراه :09148914157 - 2260283-0491 و اعلام کد پیگیری فایل را در ایمیل مورد نظرتان دریافت نمایید.



مشاهده فهرست مطالب


ادامه مطلب ...

کار تحقیقی 1و 2 رشته حقوق نظام اقتصادی اسلام

کار تحقیقی رشته حقوق 1و 2 با عنوان نظام اقتصادی اسلام  تایپ شده و با رعایت اصول روش تحقیق علمی  (چکیده ، مقدمه ، فهرست مطالب ، صفحه بندی حرفه ای ، فهرست مطالب خودکار ، فصل بندی ، نتیجه گیری  ، نتیجه گیری کلی ، منابع و ماخذ  دارای پی نوشت و پاورقی های معتبر )با تعداد 63 صفحه بصورت فایل ورد و پی دی اف  آماده عرضه می باشد . در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید :  


« با پرداخت مبلغ 19500تومان به شماره کارت 8340-0674-9911-6037  بانک ملی  به نام جواد سقای حسینی  و سپس تماس با بنده(همراه :09148914157  - 2260283-0491  و اعلام کد پیگیری  فایل را در ایمیل مورد نظرتان دریافت نمایید.


ادامه مطلب ...

کار تحقیقی 1و 2 رشته حقوق (اضطرار و مسئولیت مدنی )

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان بررسی فقهی و حقوقی اضطرار و مسئولیت مدنی
بخشی از جکیده:
مساله « اضطرار در حقوق ( در تمامی شاخه های آن – اعم از کیفیری و مدنی ) همواره دارای موقعیت و اهمیت خاص بوده و مباحث و احکام ویژه ای را به خود اختصاص داده است زیرا این موضوع نقش غیر قابل انکاری در تشخیص و اجرای عدالت دارد و در مواردی از چنان حمایت های عرفی و اخلاقی برخوردار است ، نظام حقوقی و قالب های گوناگون را منعطف و ملایم می سازد به اعتقاد برخی اضطرار یکی از نهادهای اخلاقی –حقوقی است که در جهت طبیعی حیات اجتماعی قرار دارد و بر پایه انسانیت و انصاف به معنای واقعی کلمه واقع شده است و انسان بیچاره  و در مانده را در میان احکام و قوانین خشک و بی رحم حمایت می کند و حالت خشنود و استبداد قانون را تعدیل و فکر قضات را تلطیف می نماید .
حالت اضطرار که بعنوان موقعیتی توام با خطر محسوب می شود از آن جهت که منجر به یک واقعه حقوقی می شود و انواع مختلفی از روابط را بین اشخاص ایجاد می کند یکی از مباحث جدی و مهم حقوقی ...
خصوصیات :
چکیده : دارد
مقدمه : دارد
فهرست مطالب : دارد
گفتار بندی و مبحث بندی : دارد
نتیجه گیری : دارد
جمع بندی کلی :‌دارد
منابع و ماخذ : دارد
تعداد صفحات : 80 صفحه
قیمت : 24000 تومان

مشاهده فهرست مطالب

ادامه مطلب ...

خوشامد گویی

سلام 
با تشکر از کاربران محترم که از این وبلاگ بازدید می کنند لازم به ذکر است که این وبلاگ از روز اول اسفند ماه راه اندازی شده است و بزودی با مطالب جدید و پروژه های دانشجویی معتبر  در خدمت شما می باشد . لطفاً جهت مشاهده در روزهای آینده از این سایت دیدن فرمایید . لازم به ذکر است که این وبلاگ هر روز با مطالب جدیدتر به روز رسانی خواهد شد .  


                                                                                    با تشکر مدیریت وبلاگ حسینی