مقاله تاثیر تحقق بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان
بخشی از چکیده : در دنیای فکر و دانش محور کنونی فناوری اطلاعات مرزهای علمی و عملی را در جوامع برداشته و زمینه مناسبی را برای رشد فکر و خلاقیت و پویایی بخشیدن به کسب و کار فراهم کرده است . تلاش برای بهینه کردن امور کسب و کار در همه مشاغل و فعالیتهای جاری بدون بهره برداری از فن آوری اطلاعات تقریباً غیر ممکن شده است .بانک ها و موسسات مالی نیز به دلیل دور نماندن از بازار رقابتی از جمله جایگاه هایی هستند که همیشه اولین تاثیر ها را می پذیرند و خود را با تغییرات هماهنگ می سازند و با این شرح می توان گفت :در عصر انفجار اطلاعات سرعت کسب و کار ، به سرعت تفکر رسیده است بانکها به عنوان موسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند . فناوری اطلاعات با تسهیل ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثر بخشی آن ، زمینه بهبود عملکرد و نو آوری در ارایه خدمات را فراهم می کند ....
خصوصیات:
چکیده : دارد
مقدمه :دارد
فهرست مطالب خوکار:دارد
رعایت اصول تحقیق علمی :شده است
نتیجه گیری :دارد
پیشنهادات :دارد
منابع :دارد
تعداد صفحات : 16 صفحه
مشاهده فهرست مطالب
عنوان
|
صفحه |
چکیده : |
2 |
مقدمه : |
3 |
مفهوم بانکداری الکترونیک : |
4 |
زیرساختها و بسترهای مورد نیاز برای
توسعه بانکداری الکترونیک |
5 |
سطوح سرویس دهی بانکداری الکترونیک
به مشتریان :. |
7 |
انواع بانک ها در نحوه ارائه خدمات
بانکداری الکترونیکی |
7 |
مشکلات موجود در بانکداری
الکترونیکی در ایران |
8 |
فرهنگ سازی برای بانکداری
الکترونیک |
9 |
رضایت مشتری. |
10 |
1-مفهوم رضایت |
10 |
2-اهمیت رضایت مشتری |
11 |
3-ارتباط با مشتریان در بانکها |
11 |
4-اندازه گیری میزان رضایت مشتریان |
12 |
5-مدل کانو |
12 |
پیشنهادات و نتیجه گیری : |
13 |
منابع : |
16 |
جهت خرید می توانید : با واریز 6000 تومان به شماره
کارت 8340-0674-9911-6037 به نام جواد سقای حسینی و دریافت کد پیگیری و
تماس با شماره همراه:09148914157 یا 04912264420 کد پیگیری را اعلام
نمایید تا مقاله به ایمیل مورد نظر شما ارسال گردد .